![dOCUMENTA01b](http://www.kunstkritikk.no/wp-content/uploads/2012/06/dOCUMENTA01b-511x339.jpg)
![dOCUMENTA01](http://www.kunstkritikk.no/wp-content/uploads/2012/06/dOCUMENTA01-511x381.jpg)
![dOCUMENTA02b](http://www.kunstkritikk.no/wp-content/uploads/2012/06/dOCUMENTA02b-511x381.jpg)
![dOCUMENTA03](http://www.kunstkritikk.no/wp-content/uploads/2012/06/dOCUMENTA03-511x339.jpg)
![dOCUMENTA04b](http://www.kunstkritikk.no/wp-content/uploads/2012/06/dOCUMENTA04b-511x339.jpg)
![dOCUMENTA05](http://www.kunstkritikk.no/wp-content/uploads/2012/06/dOCUMENTA05-511x339.jpg)
![dOCUMENTA05b](http://www.kunstkritikk.no/wp-content/uploads/2012/06/dOCUMENTA05b-511x339.jpg)
![dOCUMENTA06](http://www.kunstkritikk.no/wp-content/uploads/2012/06/dOCUMENTA06-511x339.jpg)
![dOCUMENTA07](http://www.kunstkritikk.no/wp-content/uploads/2012/06/dOCUMENTA07-511x339.jpg)
![dOCUMENTA07d](http://www.kunstkritikk.no/wp-content/uploads/2012/06/dOCUMENTA07d-511x381.jpg)
![dOCUMENTA08](http://www.kunstkritikk.no/wp-content/uploads/2012/06/dOCUMENTA08-511x235.jpg)
![dOCUMENTA09b](http://www.kunstkritikk.no/wp-content/uploads/2012/06/dOCUMENTA09b-511x339.jpg)
![dOCUMENTA09](http://www.kunstkritikk.no/wp-content/uploads/2012/06/dOCUMENTA09-511x235.jpg)
![dOCUMENTA10c](http://www.kunstkritikk.no/wp-content/uploads/2012/06/dOCUMENTA10c-511x170.jpg)
![dOCUMENTA10](http://www.kunstkritikk.no/wp-content/uploads/2012/06/dOCUMENTA10-511x235.jpg)
![dOCUMENTA10d](http://www.kunstkritikk.no/wp-content/uploads/2012/06/dOCUMENTA10d-511x339.jpg)
![dOCUMENTA010b](http://www.kunstkritikk.no/wp-content/uploads/2012/06/dOCUMENTA010b-511x339.jpg)
![dOCUMENTA11](http://www.kunstkritikk.no/wp-content/uploads/2012/06/dOCUMENTA11-511x381.jpg)
![dOCUMENTA11b](http://www.kunstkritikk.no/wp-content/uploads/2012/06/dOCUMENTA11b-511x339.jpg)
![dOCUMENTA12](http://www.kunstkritikk.no/wp-content/uploads/2012/06/dOCUMENTA12-511x381.jpg)
![dOCUMENTA13](http://www.kunstkritikk.no/wp-content/uploads/2012/06/dOCUMENTA13-511x339.jpg)
![dOCUMENTA14](http://www.kunstkritikk.no/wp-content/uploads/2012/06/dOCUMENTA14-511x339.jpg)
![dOCUMENTA15](http://www.kunstkritikk.no/wp-content/uploads/2012/06/dOCUMENTA15-511x339.jpg)
![dOCUMENTA16](http://www.kunstkritikk.no/wp-content/uploads/2012/06/dOCUMENTA16-511x339.jpg)
![dOCUMENTA17](http://www.kunstkritikk.no/wp-content/uploads/2012/06/dOCUMENTA17-511x339.jpg)
![dOCUMENTA20](http://www.kunstkritikk.no/wp-content/uploads/2012/06/dOCUMENTA20-511x381.jpg)
![dOCUMENTA20b](http://www.kunstkritikk.no/wp-content/uploads/2012/06/dOCUMENTA20b-511x339.jpg)
![dOCUMENTA21](http://www.kunstkritikk.no/wp-content/uploads/2012/06/dOCUMENTA21-511x339.jpg)
![dOCUMENTA21b](http://www.kunstkritikk.no/wp-content/uploads/2012/06/dOCUMENTA21b-511x381.jpg)
![dOCUMENTA27b](http://www.kunstkritikk.no/wp-content/uploads/2012/06/dOCUMENTA27b-511x381.jpg)
![dOCUMENTA27](http://www.kunstkritikk.no/wp-content/uploads/2012/06/dOCUMENTA27-511x339.jpg)
![dOCUMENTA28c](http://www.kunstkritikk.no/wp-content/uploads/2012/06/dOCUMENTA28c-511x381.jpg)
![dOCUMENTA28a](http://www.kunstkritikk.no/wp-content/uploads/2012/06/dOCUMENTA28a-511x339.jpg)
![dOCUMENTA28b](http://www.kunstkritikk.no/wp-content/uploads/2012/06/dOCUMENTA28b-511x381.jpg)
![dOCUMENTA29b](http://www.kunstkritikk.no/wp-content/uploads/2012/06/dOCUMENTA29b-511x235.jpg)
![dOCUMENTA29](http://www.kunstkritikk.no/wp-content/uploads/2012/06/dOCUMENTA29-511x381.jpg)
![dOCUMENTA31](http://www.kunstkritikk.no/wp-content/uploads/2012/06/dOCUMENTA31-511x339.jpg)
![dOCUMENTA32c](http://www.kunstkritikk.no/wp-content/uploads/2012/06/dOCUMENTA32c-511x381.jpg)
![dOCUMENTA33](http://www.kunstkritikk.no/wp-content/uploads/2012/06/dOCUMENTA33-511x381.jpg)
![dOCUMENTA33d](http://www.kunstkritikk.no/wp-content/uploads/2012/06/dOCUMENTA33d-511x339.jpg)
![dOCUMENTA33c](http://www.kunstkritikk.no/wp-content/uploads/2012/06/dOCUMENTA33c-511x339.jpg)
![dOCUMENTA33b](http://www.kunstkritikk.no/wp-content/uploads/2012/06/dOCUMENTA33b-511x339.jpg)
![dOCUMENTA34](http://www.kunstkritikk.no/wp-content/uploads/2012/06/dOCUMENTA34-511x381.jpg)
![dOCUMENTA34b](http://www.kunstkritikk.no/wp-content/uploads/2012/06/dOCUMENTA34b-511x339.jpg)
![dOCUMENTA35](http://www.kunstkritikk.no/wp-content/uploads/2012/06/dOCUMENTA35-511x339.jpg)
![dOCUMENTA36](http://www.kunstkritikk.no/wp-content/uploads/2012/06/dOCUMENTA36-511x339.jpg)
![DSC_0846](http://www.kunstkritikk.no/wp-content/uploads/2012/06/DSC_0846-511x339.jpg)
![dOCUMENTA38](http://www.kunstkritikk.no/wp-content/uploads/2012/06/dOCUMENTA38-511x381.jpg)
Alle foto: Kari Kjøsnes.
Alle foto: Kari Kjøsnes.
Country og 70’er-krea møder skulpturel uformelighed på Milena Bonifacinis kakkelbord.
Konstnären Jaakko Pallasvuo föredrog cool nonchalans framför tvångsmässigt politiserad konst.
Den norske hyttekulturens absurditet var blant åpenbaringene kunsten ga Constance Tenvik i 2024.
’En spættes forsøg på at hakke hul i en kunstverden med gimmicks og falske talismaner’. Se hvad kunstner og digter Zahna Siham Benamor hylder fra 2024.
great to see what you saw , thank you Critical Art Ensemble and Walid Raad were very interesting . but WHY KABUL ?
http://www.emergencyrooms.org/documenta_kassel.html